Serwis narciarski w Krakowie I Salon KrakowSport
Pierwsza taka maszyna serwisowa w Polsce
Najbardziej nowoczesny serwis narciarski
Kraków, Góra Libertowska 45
Zachęcamy do skorzystania z naszego serwisu narciarskiego w Krakowie. Nasz salon i firma jako jedyna w Polsce posiada najnowocześniejszą maszynę serwisową Wintersteiger Jupiter z której korzystają największe teamy na świecie (m.in US Ski Team, Austrian Ski Federation, German National Ski Teams), zawodnicy, kadry narodowe, kluby narciarskie. Maszyna Wintersteiger Jupiter jest oficjalnie rekomendowana i używana przez takich takich producentów jak: Head, Rossignol, Dynastar, Atomic, Van Deer, Stockli, Fischer, Voelkl.
Postawiliśmy na całkowicie nową maszynę Wintersteiger Jupiter których aktualnie jest tylko kilka w Europie, jednocześnie jest to pierwsza taka maszyna serwisowa w Polsce. Przyjdź, sprawdź nasz serwis i poznaj Jupitera. Połączenie nowatorskiej technologii z wyrafinowanymi, jedynymi na rynku funkcjami, prowadzi do zupełnie nowego świata, najbardziej nowoczesnego serwisu nart! Zapraszamy do nas - Kraków, Góra Libertowska 45 :)
#NaszSerwis
Serwis BASIC - 150 PLN
- planowanie nart (wyrównanie ślizgu)
- ostrzenie bocznych krawędzi nart (za pomocą dysków ceramicznych)
- podcięcie krawędzi nart od spodu (za pomocą dysków ceramicznych)
- naniesienie struktury na ślizg (struktura podstawowa)
- smarowanie nart na gorącym wałku (podstawowy/uniwersalny smar)
- szczotkowanie + polerowanie
Serwis PRO - 190 PLN
- zalewanie ubytków w ślizgu
- ściąganie ścianki Sidewall
- planowanie nart (wyrównanie ślizgu)
- ostrzenie bocznych krawędzi nart (za pomocą dysków ceramicznych)
- podcięcie krawędzi nart od spodu (za pomocą dysków ceramicznych)**
- V-EDGE (precyzja i stałe lub zmienne kąty krawędzi, zarówno dla krawędzi dolnej, jak i bocznej)
- polerowanie krawędzi dyskiem diamentowym
- naniesienie struktury na ślizg (struktura sportowa/race)
- smarowanie nart na gorącym wałku (smar dostosowany do warunków/pogody)
- szczotkowanie + polerowanie
** podcięcie krawędzi nawet od 0,2°
Serwis PRO PLUS - 270 PLN
- zalewanie ubytków ślizgu
- ściągnie ścianki Sidewall
- planowanie nart (wyrównanie ślizgu)
- ostrzenie bocznych krawędzi nart (za pomocą dysków ceramicznych)
- podcięcie krawędzi nart od spodu (za pomocą dysków ceramicznych)**
- V-EDGE (precyzja i stałe lub zmienne kąty krawędzi zarówno dla krawędzi dolnej, jak i bocznej)
- polerowanie krawędzi dyskiem diamentowym
- naniesienie struktury na ślizg (struktura sportowa/race)
- smarowanie nart żelazkiem (smar dostosowany do warunków/pogody)
- szczotkowanie + polerowanie
- wygrzewanie nart Wax Future
** podcięcie krawędzi nawet od 0,2°
Serwis RACE** - OD 350 zł
- ustalany indywidualnie klientem / zawodnikiem
- zawiera wszystkie usługi z pakietu PRO PLUS
- sportowe wykończenie sidewalla - specjalistyczne odsłonięcie krawędzi
- tworzenie tzw. ,,hanger-a" na bardzo zlodzone trasy
- wygrzewanie sportowe. Kilkukrotne nakładanie smarów żelazkiem, wygrzewanie na maszynie Wax Future
** serwis polecany głównie dla zawodników, osób startujących w zawodach
**narty o długości do 120cm -30% od cen pakietów
PEŁNY CENNIK SERWISU TUTAJ - KLIKNIJ
Wintersteiger Jupiter
Dążenie do innowacji, bycie zawsze o krok do przodu, przewidywanie i pomaganie w kształtowaniu przyszłości – to wyróżnia firmę WINTERSTEIGER od dziesięcioleci. Dzięki nowej generacji maszyn Jupiter zabieramy Cię w podróż do nowego świata, w którym najnowsze innowacje wprowadzają serwis nart na nieznany dotąd poziom.
W rozwoju maszyn dużą rolę odegrały nowe technologie. Wynik? Wintersteiger Jupiter może odczytywać kody na nartach i rozpoznawać kategorie nart, porównywać dane z oprogramowaniem i komunikować się z chmurą WINTERSTEIGER.
Dzięki Jupiterowi firma WINTERSTEIGER zrobiła ogromny krok naprzód w rozwoju – maszyna o niespotykanych dotąd możliwościach. To kolejny kamień milowy w serwisie sprzętu narciarskiego:
- V-Edge - precyzja i stałe lub zmienne kąty krawędzi zarówno dla krawędzi dolnej, jak i bocznej
- Trim Cut - automatyczne usuwanie nadmiaru ścian bocznych i planowanie sidewalla w celu najbardziej optymalnego i precyzyjnego ostrzenia krawędzi bocznej
- Zaawansowany system prowadzenia nart składający się z 9 do 11 cylindrami (Race) na nartę, zapewniający równomierne i optymalne rozłożenie siły docisku nart i doskonałe szlifowanie aż do czubka nart
- Kod kreskowy / kod QR - indywidualne przygotowanie krawędzi zgodnie z klasyfikacją nart, którą odczytuje się z kodu znajdującego się na narcie
- Tune pilot - optymalna struktura - komputerowy dobór struktury dostosowany do warunków pogodowych / śniegowych. Wybór predefiniowanych kształtów struktury na każdy rodzaj śniegu w oparciu o wcześniej zdefiniowane, przetestowane parametry. Możliwość także definiowania indywidualnych struktur oraz odtwarzanie struktur nadanych przez producentów za pomocą kodu kreskowego / QR
- Tune pilot - optymalne krawędzie - komputerowe ustawienie stałych lub zmiennych kątów na całej długości nart
V-Edge
Innowacyjna Technologia ustawiania krawędzi o zmiennym kącie
Krawędź szlifowana jest pod zmiennym kątem w obszarze dzioba i piętki oraz pod stałym kątem pod stopą – zarówno na krawędzi bazowej, jak i bocznej. V-Edge współpracuje z Tune Pilot, aby skutecznie zapewnić sprawdzone parametry i opcjonalnie z automatycznym rozpoznawaniem nart. Idealne trzymanie krawędzi i łatwość skręcania nart zapewniają najwyższe wrażenia z jazdy na nartach. V-Edge jest dostępny zarówno dla modułu dyskowego, jak i modułu polerskiego.
Dzięki opcji „automatycznego rozpoznawania nart” zmiany kątów krawędzi w trybie V-Edge zachodzą w pełni automatycznie. Kąty krawędzi są zmienne na całej długości nart. Pod płytą narty mają dynamiczny kąt, zapewniający optymalną przyczepność oraz prowadzenie na twardym, sztucznym śniegu i lodzie. Kąt krawędzi jest większy na dziobie i piętce, co ułatwia lepszą kontrolę i jazdę w skręcie. Oprócz zupełnie nowych wrażeń z jazdy na nartach, znacznie zwiększa to również bezpieczeństwo.
Precyzyjne, zmienne szlifowanie krawędzi odbywa się na krawędziach dolnych i bocznych, całkowicie niezależnie od długości i szerokości nart. Można też wcześniej zdefiniować i przetestować parametry, albo ustawiać je na bieżąco, a na koniec zapisać aby w przyszłości móc odtworzyć indywidualne ustawienia.
Jeden V-Edge dla 2 modułów: dysk V-Edge kontroluje także moduł polerujący.
Trim Cut - Automatyczne usuwanie ścian bocznych.
Dzięki Trim Cut do automatycznego usuwania ścian bocznych firma WINTERSTEIGER osiągnęła całkowitą innowację! Trim Cut służy do planowania side walla. Jest zintegrowany w pierwszym module kamiennym i jest automatycznie aktywowany podczas procesu. Zapewnia to maksymalną precyzję w późniejszym etapie obróbki krawędzi. Ale dlaczego ta obróbka wstępna jest konieczna? Wystający abs z side walla może bardzo negatywnie wpłynąć na ustawienie krawędzi bocznej. Trim Cut eliminuje "niedbałość" przy ręcznym usuwaniu sidewalla i stanowi podstawę do precyzyjnego szlifowania krawędzi.
NAJCZĘSTSZE PYTANIA KLIENTÓW:
Nie wiem jaki serwis i jakie usługi powinienem wykonać w swoim sprzęcie, czy ktoś mi doradzi?
W naszym serwisie narciarskim podchodzimy bardzo indywidualnie do każdej osoby i każdego zestawu nart. Za każdym razem dokładnie oceniamy narty i określamy, jaki serwis będzie najodpowiedniejszy dla danego sprzętu. Możesz do nas przyjść bez jakiejkolwiek wiedzy na temat serwisu, a my doradzimy, jaki serwis i zakres prac należy wykonać.
Jeśli natomiast posiadasz wiedzę, doświadczenie z innymi serwisami i wiesz dokładnie, czego potrzebują Twoje narty, chętnie Cię wysłuchamy. Ewentualnie zarekomendujemy odpowiednie usługi i ustawienia, które najlepiej sprawdzą się w przypadku Twojego sprzętu.
Nasz maszyna Wintersteiger Jupiter posiada także zaawansowaną bazę danych, która zapisuje informacje o ustawieniach, programach serwisowych i przeprowadzonych wszystkich serwisach. Dzięki temu, jeśli już wcześniej korzystałeś z naszych usług, możemy szybko odtworzyć Twoje ostatnie ustawienia oraz dokładny zakres wykonanych prac. To znacząco usprawnia nasze doradztwo, a Ty masz pewność, że Twoje narty zachowają te same parametry, które zostały wcześniej ustalone. Dzięki tej technologii serwis jest nie tylko szybszy, ale również bardziej spersonalizowany i precyzyjny.
Który najczęściej serwis wybierają klienci?
Zdecydowanie pakiet SERWIS PRO. Pakiet "SERWIS PRO" zawiera wszystkie najważniejsze procesy, które docenią zarówno osoby uprawiające narciarstwo amatorsko, jak i profesjonaliści. W ramach tego serwisu wykorzystujemy pełny zakres możliwości maszyny Wintersteiger Jupiter, w tym np: V-Edge, polerowanie krawędzi dyskiem diamentowym, podcięcie krawędzi nawet od wartości 0,2°, czy nadanie najlepszej sportowej struktury dostosowanej do aktualnych warunków.
Dodatkowo, podczas smarowania, dobieramy smary dostosowane do aktualnych warunków pogodowych i temperatury, a także bierzemy pod uwagę, w jakim okresie sezonu się znajdujemy. Pakiet "SERWIS PRO" to kompleksowa usługa, która zapewni Ci komfort jazdy i pewność, że Twoje narty są serwisowane na najwyższym możliwym poziomie.
Wszystkie pozostałe pakiety i pełny cennik naszych usług znajdziesz TUTAJ
Czy warto regularnie serwisować sprzęt? Słyszałem "że częste korzystanie z serwisu zbiera dużo krawędzi i skraca żywotność nart"
Regularne i częste odwiedzanie serwisu narciarskiego ma wiele zalet, które mogą znacząco poprawić Twoje doświadczenia na stoku oraz przedłużyć żywotność Twoich nart. Ostre krawędzie i dobrze przygotowany ślizg, odpowiednia nadana struktura pozwalają na lepszą kontrolę nad nartami, co przekłada się na większą przyjemność z jazdy i poprawę umiejętności.
Często można usłyszeć opinię, że serwis maszynowy zbiera np. dużo krawędzi. To jednak mit. Najwięcej materiału z krawędzi i ślizgu jest usuwane wtedy, gdy przez długi czas nie korzystałeś z serwisu - wtedy krawędzie i ślizg są zwykle bardzo zaniedbane i wymagają gruntownej regeneracji. Regularne serwisowanie pozwala na utrzymanie krawędzi i ślizgu w dobrym stanie, co zmniejsza konieczność usuwania dużej ilości materiału. Dodatkowo maszyna Wintersteiger Jupiter to najbardziej zaawansowana maszyna serwisowa na świecie, która działa z niespotykaną precyzją. Maszyna ta jest ustawiana indywidualnie dla każdej pary nart, w zależności od stopnia ich zużycia, stanu ślizgu i krawędzi. Dzięki temu, Wintersteiger Jupiter zbiera dokładnie tyle materiału, ile jest to konieczne, aby przywrócić narty do idealnego stanu. Taka precyzyjna kalibracja pozwala na maksymalne zachowanie materiału, jednocześnie zapewniając najwyższą jakość serwisu. Podsumowując: jeśli chcesz czuć komfort podczas jazdy i przedłużyć ich żywotność wybieraj sprawdzone serwisy narciarskie z najnowocześniejszym parkiem maszynowym.
Jakie są terminy wykonania serwisu?
Przede wszystkim zalecamy, aby z wyprzedzeniem zaplanować serwis swojego sprzętu, szczególnie w okresach wzmożonego ruchu, takich jak ferie, okresy przedświąteczne czy weekendy. W tych terminach zazwyczaj obserwujemy zwiększone zainteresowanie serwisem, co może dodatkowo wydłużyć czas oczekiwania. Niemniej jednak, dokładamy wszelkich starań, aby nasze terminy były jak najkrótsze.
Przy pełnym serwisie zwykle nasze terminy są w przedziale 1-3 dni robocze. Każdorazowo nasza obsługa precyzyjnie określa termin na kiedy sprzęt będzie gotowy do odbioru.
Skąd mam wiedzieć jakie kąty krawędzi najlepiej sprawdzą się przy moich nartach?
Krawędzie nart ostrzy się na różne kąty, co jest niezwykle istotnym czynnikiem wpływającym na to, jak narty zachowują się na stoku. Właściwe dobranie kąta ostrzenia krawędzi jest kluczowe dla zapewnienia odpowiedniej przyczepności, kontroli oraz komfortu jazdy. Różne kąty stosuje się w zależności od rodzaju nart, umiejętności narciarza, warunków panujących na stoku oraz tego, czy narty mają być używane rekreacyjnie, czy np. do startów w zawodach.
W naszym serwisie za każdym razem, gdy przyjmujemy narty do ostrzenia, konsultujemy się z klientem i rekomendujemy odpowiednie kąty ostrzenia. Uwzględniamy przy tym wszystkie powyższe czynniki, aby dostosować ustawienia do indywidualnych potrzeb narciarza. Dodatkowo, nasza maszyna Wintersteiger Jupiter posiada możliwość odczytania kodu QR producenta, który zawiera rekomendowane ustawienia krawędzi dla danych nart. Najczęściej to producent najlepiej wie, przy jakich kątach i parametrach dane narty sprawdzają się optymalnie. Dzięki zaawansowanym testom i badaniom, producenci mogą precyzyjnie dostosować profil nart i kąty krawędzi do różnych warunków śniegowych i stylów jazdy. Zachowując więc oryginalne ustawienia mamy pewność, że narty są ostrzone zgodnie z zaleceniami producenta, co dodatkowo podnosi jakość serwisu.
Podsumowując: nie musisz się martwić, jak ostrzyć swoje narty. W zależności od sytuacji umiejętności i rodzaju nart, zarekomendujemy odpowiednie ustawienia, abyś mógł abyś mógł w pełni korzystać z precyzyjnie przygotowanego sprzętu.
Dlaczego dużo serwisów w innych miejscach jest tańszych?
W naszym serwisie narciarskim nie dążymy do tego, aby być najtańszymi na rynku. Naszym celem jest oferowanie usług wyspecjalizowanych, nowoczesnych i wspartych najlepszym parkiem maszynowym. Nasze maszyny to aktualnie najbardziej nowoczesne urządzenia dostępne na rynku (najstarsze na których wykonujemy serwis są z 2023r (więcej o naszym parku maszynowym przeczytasz tutaj) a Wintersteiger Jupiter to aktualnie najbardziej zaawansowana maszyna serwisowa na świecie z której korzystają największe teamy na świecie (m.in US Ski Team, Austrian Ski Federation, German National Ski Teams), zawodnicy, kadry narodowe, kluby narciarskie. Wintersteiger Jupiter jest oficjalnie rekomendowana i używana przez takich takich producentów jak: Head, Rossignol, Dynastar, Atomic, Van Deer, Stockli, Fischer, Voelkl, inne.
Co nas wyróżnia, to fakt, że nie działamy masowo – zwracamy uwagę na każdy szczegół i podchodzimy bardzo indywidualnie do każdej pary nart. Za każdym razem dobieramy odpowiedni zakres prac, kalibrujemy i ustawiamy maszynę, aby zapewnić najwyższą jakość serwisu.
Jeśli zależy Ci na jakości, a nie tylko na czynniku ekonomicznym, nasz serwis jest zdecydowanie dla Ciebie. Przy porównywaniu naszych cen z innymi serwisami, zachęcamy do sprawdzenia i dopytania, jakie konkretne usługi oferuje dany serwis oraz jakimi maszynami dysponuje. Dzięki temu zobaczysz, że nasza oferta jest wyjątkowa pod względem precyzji, nowoczesności i indywidualnego podejścia do każdego klienta.
Czy można wykonać serwis na miejscu?
Jeśli zależy Ci na pełnym serwisie nart, warto zdawać sobie sprawę, że jest to proces, który trwa i praktycznie nie jest możliwe wykonanie go na miejscu. Pełny serwis nart wymaga precyzyjnego podejścia i indywidualnego traktowania każdej pary nart. Nasze maszyny, takie jak np. Wintersteiger Jupiter, są za każdym razem na nowo ustawiane i kalibrowane w zależności od sprzętu, który dostarczy klient. Dzięki temu możemy zapewnić najwyższą jakość serwisu dostosowaną do specyficznych potrzeb Twojego sprzętu.
Zalecamy, aby z wyprzedzeniem zaplanować serwis swojego sprzętu, szczególnie w okresach wzmożonego ruchu, takich jak ferie, okresy przedświąteczne czy weekendy. W tych terminach zazwyczaj obserwujemy zwiększone zainteresowanie serwisem, co może dodatkowo wydłużyć czas oczekiwania. Niemniej jednak, dokładamy wszelkich starań, aby nasze terminy były jak najkrótsze.
Istnieją również pewne procesy serwisowe, które czasami jesteśmy w stanie wykonać na miejscu, takie jak np. smarowanie z gorącego wałka, nadanie struktury czy diagnostyka wiązań, inne. Oczywiście, możliwość wykonania tych usług na miejscu zależy od dostępności naszych serwisantów oraz aktualnego obłożenia zleceń.
Jaki serwis jest najlepszy, ręczny czy maszynowy?
W środowisku narciarskim często pojawiają się dyskusje na temat wyższości serwisu ręcznego nad maszynowym i odwrotnie. Trzeba jednak zdawać sobie sprawę, że współczesny profesjonalny serwis narciarski nie jest możliwy bez zaawansowanych maszyn. Nasze obserwacje wskazują, że tylko te serwisy podkreślające przewagę ręcznego serwisu nad maszynowym które nie dysponują nowoczesnym parkiem maszynowym lub go w ogóle nie posiadają. Istnieje wiele usług, które nie mogą być wykonane ręcznie z taką dokładnością, jaką zapewniają maszyny. Do takich usług należą m.in. nałożenie struktury czy precyzyjne splanowanie nart.
W dzisiejszych czasach narty mogą być ostrzone z komputerową dokładnością, z idealną precyzją oraz z indywidualnymi ustawieniami, co jest możliwe wyłącznie dzięki zaawansowanym technologiom. Warto także podkreślić, że nie ma obecnie producentów nart ani największych teamów na świecie, które nie korzystają z maszyn.
Oczywiście, istnieją również pojedyncze usługi podczas serwisu, które są wykonywane ręcznie. Jednak jeśli mówimy o całym procesie serwisu — od splanowania ślizgu, poprzez nałożenie struktury na narty, precyzyjne ostrzenie ze zmiennymi kątami itp. — nie jest możliwe profesjonalne wykonanie tych usług bez odpowiednich maszyn.
Na ile dni wystarcza serwis?
Nie da się dokładnie i jednoznacznie określić, na ile wystarcza serwis nart. Wszystko zależy od indywidualnych czynników, takich jak np. ilość dni spędzonych na stoku, warunki panujące podczas jazdy czy sposób, w jaki dbamy o nasz sprzęt. Inne oczekiwania do serwisu mają też osoby uprawiające narciarstwo czy snowboard amatorsko, a np. osoby trenujące lub startujące w zawodach.
Jednak możemy przyjąć (bardzo ogólnie), że jadąc na tygodniowy wyjazd narciarski i wybierając u nas jeden z pakietów pełnego serwisu, będziesz mógł cieszyć się poczuciem bardzo dobrze wyserwisowanego sprzętu i komfortem jazdy przez cały tydzień.
Dlatego warto regularnie korzystać z usług serwisowych, aby mieć pewność, że Twój sprzęt jest w najlepszym możliwym stanie, co przekłada się na bezpieczeństwo, przyjemność z jazdy albo wyniki podczas zawodów.